DECEMBRIE 2016: Raport de cheltuieli si campanie

Date financiare

  • 286.632 Euro – stransi din donatii prin SMS, din sponsorizarile firmelor si pe platforma, in luna decembrie 2016;
  • cheltuieli: procesatori de plati – 3,80% (Netopia si Paypal), marketing – 0,50% (la 0,50 Euro investiti in promovare => 99,50 de Euro donatii), salarii net – 0,50% (asigurate de compania Google, prin programul Benevity); total cheltuieli administrative + promovare = 4,80%.
  • conversia Euro/vizitatori – 5,41 Euro/vizitator (mult peste media generala – 1,65 Euro/vizitator), rata de conversie Euro/donatie – 14,52 Euro/donatie, rata de conversie donatie/vizitatori unici = 37,22%;

Date despre campaniile de comunicare

  • 1.210 de donatori noi in decembrie 2016 fata de totalul de 2.699 de persoane care au donat pe platforma in decembrie 2016, reprezentand un procent de 44,83%;
  • 254 de mentiuni in mass-media si social media, impact estimativ de 1.976.000 de vizualizari –  informatii extrase din Zelist Monitor – standardul de facto de monitorizare social media din Romania;
  • 53.028 vizitatori unici pe website-ul www.salveazaoinima.ro, 74.945 sesiuni, 139.906 afisari de pagina, 37,4% dintre vizitatori s-au intors pe pagina;
  • 108.106 fani – la sfarsitul lunii decembrie 2016, 5.900 de fani noi, 18,2 milioane de vizualizari ale postarilor si 386.300 de interactiuni in total;
  • campanii deschise pe www.salveazaoinima.ro in decembrie 2016: Iris Bratosin, Cristian Filip (redeschis), Luca Rosu.
  • cazuri finalizate in luna decembrie 2016: David Gidei, Teodora Furtuna, Anastasia Daniluc, Andreea Rotarescu, Alina Buhna, Vladelina Stici, Ionut Rezmives, Maxim Gavrilenco, Antonia Mitac, Maria Sandu, Adrian Parau, Daniel Popov.