Raport de activitate al Asociatiei „Salveaza o inima” – 2016

Va prezentam rezumatul campaniilor umanitare din anul 2016, organizate de Asociatia „Salveaza o inima” si promovate de Agentia de PR Plus Communication:

Date financiare si cazuri sprijinite

  • 1.156.305 Euro – stransi din donatii prin SMS, din sponsorizarile firmelor si pe platforma, in anul 2016;
  • conversia Euro/vizitatori – 2,61 Euro/vizitator, rata de conversie Euro/donatie – 11,01 Euro/donatie, rata de conversie donatie/vizitatori unici = 25,52%;
  • 77 de copii cu malformatii grave au beneficiat de sprijin financiar pentru operatii si tratament.

Date despre campaniile de comunicare

  • 1.650 de persoane au donat lunar, in medie, dintre care 567 erau donatori noi. Rata medie lunara a donatorilor noi este de 34,40% ;

  • Impact mediatic: 3.059 de mentiuni in mass-media si social media, impact estimativ de 9.845.000 de vizualizari –  informatii extrase din Zelist Monitor – standardul de facto de monitorizare social media din RomaniaDistributia geografica a surselor de informare care au mentionat Asociatia „Salveaza o inima”: 39,4% – Bucuresti, Dobrogea – 22,4%, Moldova – 12,2%, Muntenia – 7,4% – Transilvania – 6,8%, Oltenia – 4,6%, Bucovina – 3,3%, Banat – 1,7%, Maramures – 1%, Crisana – 0,8%, Chisinau – 0,1% si Strainatate – 0,3%. Asociatia „Salveaza o inima” ocupa locul 6 in Romania privind topul ONG-urilor cu cele mai multe aparitii mass-media in 2016, dupa UNICEF, Caritas Romania, Hospice Casa Sperantei, „Salvati Copiii” Romania si Fundatia „Principesa Margareta”. Din punct de vedere al specificului canalelor de comunicare in masa, 55,8% dintre acestea sunt pur online generalist, 14,9% – ziar cotidian, 9,4% – pur online nisat, 7,5% – TV, 6,2% – corporativ si 6,2% – revista si radio.
  • Raport website: In 2016, platforma www.salveazaoinima.ro a fost vizitata de 392.400 de persoane (cu 20,7% mai multe decat in anul 2015), care au generat 642.400 de sesiuni/vizite (cu 40,2% mai multe decat in 2015) si 1.100.000 de pagini accesate (cu 42,6% mai multe decat in 2015). Tot in 2016, am reusit sa crestem rata de fidelizare cu pana la 11 procente. Astfel, anul trecut, 40% dintre vizitatori s-au reintors pe website, fata de doar 29%, in 2015. 58,65% din public intra de pe telefonul mobil fata de aproximativ 40% – vizitatorii de pe PC si 4,37% – de pe tableta. Dintre sursele generatoare de trafic, constatam ca de pe Facebook au intrat 338.000 de persoane, din cautari organice Google – 133.900 si din trafic direct – 79.500. Raportandu-ne la tara de provenienta a vizitatorilor, 73% sunt din Romania, 4% din Marea Britanie, 4% din Italia, 3% din Germania si 2% din Republica Moldova. Cele mai multe sesiuni au fost generate din municipiul Bucuresti – 180.100.
  • 108.106 fani – la sfarsitul anului 2016, 64.800 de fani noi, 120,9 milioane de vizualizari ale postarilor si 2,9 milioane de interactiuni in total; In medie, la fiecare postare, statistica interactiunilor arata in felul urmator: 9.500 de like-uri, 407 comentarii, 4500 de share-uri; Cele mai multe vizualizari au fost efectuate din: Bucuresti – 5,1 milioane, Timisoara – 1,5 milioane si Londra – 1,3 milioane;

Va multumim pentru sprijinul pe care ni-l acordati!

Dr. Tanase Tasente, directorul general al Agentie de PR Plus Communication

Vlad Placinta, presedintele Asociatiei „Salveaza o inima”