Studiu de impact – Asociatia „Salveaza o inima” – februarie 2017

Date financiare

  • 177.880 Euro – stransi din donatii prin SMS, din sponsorizarile firmelor si pe platforma, in luna februarie 2017;
  • cheltuieli: procesatori de plati – 2,32% (Netopia si Paypal), marketing – 0,66% (la 0,66 Euro investiti in promovare => 99,34 de Euro donatii), salarii net – 0,61% (asigurate de compania Google, prin programul Benevity); total cheltuieli administrative + promovare = 3,59%.
  • conversia Euro/vizitatori – 2,77 Euro/vizitator (peste media de 1,69 Euro/vizitator), rata de conversie Euro/donatie – 9,00 Euro/donatie, rata de conversie donatie/vizitatori unici = 30,76%;

Date despre campaniile de comunicare

  • 1.615 donatori noi in februarie 2017 fata de totalul de 4.017 persoane care au donat pe platforma in aceeasi luna, reprezentand un procent de 40,20%;
  • 641 de mentiuni in mass-media si social media, impact estimativ de 4.876.000 de vizualizari –  informatii extrase din Zelist Monitor – standardul de facto de monitorizare social media din Romania;
  • 64.230 vizitatori unici pe website-ul www.salveazaoinima.ro, 97.717 sesiuni, 190.436 afisari de pagina, 43,1% dintre vizitatori s-au intors pe pagina;
  • 125.900 fani – la sfarsitul lunii februarie 2017, 9.000 de fani noi, 36,6 milioane de vizualizari ale postarilor si 638.600 de interactiuni in total;
  • campanii deschise pe www.salveazaoinima.ro in februarie 2017: Nectarie Dina, Patrick Cazacu, Adriana Proca, Mihaela Natalia Paun, Darius Lazar, Tania Ghidali, Alexandru Hriscu, Kevin Andrei Stanica, Cristian Todescu, Robert Manea, Giulia Badea.
  • cazuri finalizate in luna februarie 2017: Mihaela Natalia Paun, Darius Lazar, Tania Ghidali, Alexandru Hriscu, Kevin Andrei Stanica, Cristian Todescu, Robert Manea, Patrick Garabajiu.